мерч

Мерч на 30-ти річчя Lenovo

набір мерчу з логотипом
Завдання
Виготовити комплект мерча з 4-х айтемів на ювілей компанії в стислі терміни
01 Адаптація дизайну та узгодження матеріалів

Не маючи дизайн-концепції, замовник відвідав наш шоу-рум, обрав моделі виробів та варіанти брендування. Ми зробили адаптацію графічних матеріалів айдентики Lenovo на ескізах виробів, підібрали гаму кольорів матеріалів відповідно до брендбуку. Всі деталі узгодили із замовником.
02 Брендування


шовкотрафарет
Пластизолеві фарби

На штучному матеріалі рюкзака – друкували методом шовкотрафарету пластизолевими фарбами. Вибрали цей тип друку, оскільки принт середнього розміру, без дрібних та тонких деталей.


Переваги трафарету: при шовкографії фарба вбирається у матеріал, при термоплівці ж між нанесенням та тканиною залишається клейова основа.
брендування в крої
Шовкографія яскравіша за друк методом сублімації
футболки з логотипом

На трикотажних виробах друкували шовкографією використовуючи водні фарби: на світшотах 4-х принт в 4 кольори, а на футболках в 2. Пакування, матові пакети, забрендували так само
03 Пошиття

Рюкзаки відшиваються довше, ніж інші айтеми – 3 тижні. Тому на початку роботи над замовленням ми оперативно підготували задрукований крій, фурнітуру та відправили на виробництво.

Шапки

Клієнт обрав модель шапки, яка виготовляється шляхом зшивання кроєнного трикотажу, а не методом прядильної в'язки. За тиждень виготовили 120 шапок з пришитими сублімаційними бірками.

Для футболок обрали нашу перевірену модель оверсайз з довгим спущеним рукавом. ПВХ шеврон пришили на крій рукава, потім повністю пошили виріб.

Світшот - класична модель.
Результат:
+ Реалізували в домовлені терміни носибельний та яскравий мерч
+ Адаптували фірмовий стиль для виробів
+ Попали в кольори та поєднали кольори матеріалів та нанесення